Titel

Följ vår resa från byggdrömmar till drömbygget.

16 mars 2012

Bo Bättre mässa,

Det har varit en liten paus med inläggen här i bloggen nu. En envis förkylning har drabbat vår familj och de senaste veckorna har gått åt till att vi har försökt tillfriskna från den. Nu hoppas jag att den smältande snön tar med sig alla tråkiga bobbor, så vi kan fokusera på byggandet och andra trevliga saker i vår.

Ett tydligt vårtecken är att det är dags för vårens Bo Bättre mässa som går av stapeln på Vasa Byggcentrum imorgon 17.3 kl 10-16. Det var på den här mässan vi i tiderna stiftade bekantskap med Simons Element, som sedan kom att leverera vårt hus. På deltagarlistan hittar jag också företag som BBJ Gräv, KWH Pipe, Vesivek och Stagnäs&Nylund. De har alla deltagit i förverkligande av vårt projekt, så om ni går i byggtankar så skulle jag varmt rekommendera att ni listar era frågor och passar på att ställa dem till de olika företag som finns på plats. Samtidigt får ni känna företagen "på pulsen" litet. Kanske kan även ni hitta en framtida samarbetspartner på just den här mässan?

Själv skall jag nog också försöka hinna med ett besök. Fast den här gången kommer nog mitt fokus att ligga på inredningsmaterial. På tal om inredning så går ju Vaasa City Storm av stapeln nu i helgen och inredningsaffärerna har många bra erbjudanden som är värda att bekanta sig med. Har du inte sett häftet med alla erbjudanden så kan du bläddra i det här.

Mässa eller inte så önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar